تحولات منطقه

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۲۲:۵۳
کد مطلب: ۱۰۶۶۳۸۲

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری گیلان گفت:تمامی دستگاه‌ها و ادارات دولتی، بانک‌ها و مراکز آموزشی از پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت تا پایان شهریورماه تعطیل خواهند بود.

پنجشنبه‌ها در گیلان تعطیل شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرش فرزام صفت عصر چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: تمامی دستگاه‌ها و ادارات دولتی، بانک‌ها و مراکز آموزشی از پنجشنبه هفته آینده تا پایان شهریور ماه امسال تعطیل است و ساعت کاری کارکنان استان از شنبه تا چهارشنبه ۶ تا ۱۳ می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه هدف از این تصمیم مدیریت در مصرف انرژی است، ادامه داد: تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان از هفته آینده ۲۵ اردیبهشت اجرایی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح، گامی مؤثر در راستای مدیریت مصرف انرژی برداشته شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha